tempatku meRayau...

Saturday, January 16, 2010

the things that i want to buy.....


agak2 nyer apa la brg apa yg aku nak bli????aku nak bli rumah banglo,kereta n motor.....kereta nak bli lamborghini or ferrari..sedap skit nak pecut,,,hahaha....rumah nak ada 8 bilik x termasuk setiap ruang tamu,bilik bacaan n so on.motor nak motor biasa jer,kalau gold wing x sesuai aku nak bwak....besar sangat....so motor skuter pun jadi....senang nak jadi minah skuter....tu angan2 jer la....nak bli umah dalam saidina blh la...bli kereta mainan mampu la....motor je la yg mampu...hahahahah...last week g bndar nampak la satu teddy bear yg cute n lembut kat smart cc....sempat aku amik pic teddy bear tue....ag satu aku g PSI,niat nak bli novel,tapi bli buku lain.entah mcm mana tetiba jer nak bli buku ni...maybe hidayah dari ALLAH kot???nak taw buku apa...tgk kat pic..minggu ni ada ekspo sempena bulan kualiti kat dwn aspirasi...aku tolong emi kat BPC....ada anak patung...sat g tgk la...letih btol tiap2 hari ada meeting...tapi x kisah...asalkan bnda berjlan...lagi satu emi pun ada tnya yg napa aku dah x marah2 dah...aku ckp bagus la saya dah x marah2...skrg habis sgt menangis...ag senang!!!!lps abis klas jam 12,aku n emi p HEP,then g DA,pastu jumpa abg Raja,next g jumpe en.Jazimin bncng pasal sponsor...n blik mkn kat sadin.jam 5 g pantai nak tgk brass band wat persmbhn,ok la...!!!pastu lpak sat kat pantai...ombak mmg menakutkan..then g pasr mlm ngn emi...blik dlm jam 8,pkul 9 jumpa Izad plak..kat sadin...Jumaat wat meeting ngn AJK,mlm aku,izad,emi n zaza meeting ngn abg firdaus....hahahhaha penat ker?????
p/s:PIa tolong sapu minyak kat kaki awk...x pun minyk kapak pun jadi la...

 

3 comments:

  1. hye najwa.
    nk comment kat chat box awak xde plak.
    hurm btw, nice lah background.

    i pun DPA but uitm melaka.
    pia knl i jg.

    ReplyDelete
  2. kak spe nie yg ngah merepek nie??
    gerenti mam kerepek byk sgt

    ReplyDelete
  3. thanx eqa...maybe kita blh jd kawan....
    kakak sapa ag...kakak kpd si nabila yg kepo...

    ReplyDelete