tempatku meRayau...

Saturday, January 09, 2010

Ada ApA dgn 6 Jan?????

tajuk mcm criter ada apa dgn cinta jer....tapi ni versi lain sikit....hahahaha...nak dijadikan story...level 0 redang 2 wing A x ada letrik dari jam 3.30 ag....so aku bangun  mcm biasa,even x da letrik solat ttp solat,tapi slps solat nak simpan telekung,tiba2 ada gegaran yg sangat kuat dalam rd2/006...cuba teka????dah la gelap juz ada cahaya dari torchlight aku jew...entah mcm mana kpala blh terhantuk kat katil....sakit sangat...sampai roomates aku yg lain pun terjaga...dorang ingat barang jatuh tapi kepala ku terhantuk kat katil...bergegar katil tue...sian tikah...lps tue aku g mandi...tyme tue x rasa sakit ag...dorang wat lawak sruh g check doktor kot2 ada wayar lari...then aku g klas ctu..kat klas kepala rasa berdenyut smcam jer...g check kat toilet,rupa2nyer benjol....huhuhuhu....satu hari aku jadi mcm bingung....apa org ckp x paham sgt....ptang plAk,aku diserang migrain yg sngt sakit..rasa nak cabut jer kpala...sampai mnangis...then g mandi dgn air panas..pastu pakai setem kat kpala telan cafergot 2 biji...pastu ok skit...dah blh ketawa dah...malam plak dlm jam 9 lbih Pia kol kata dtg redang,,,aku n emi pun g la.kitaorang bncng pasal famili day n futsal..juz bncng biase jer...
mcm2 peristiwa pada 6 jan tue,emi dgn bulu tangkis nyer..kelakar ar..Pia plak dgn rasa x tahan dia nak b##%^!!!klakar la mlm tue....

No comments:

Post a Comment