tempatku meRayau...

Sunday, January 03, 2010

Baru 2 hari kat Uitm dungun semester 2....

Hi!!!still ag ngn mood tahun baru...huhuhu!!!aku blik dungun 1 januari..Abah mai antaq..kitaorang bertolak dalam jam 6.45 pagi...on d way blik dungun,hujan jer sepanjang jalan...aku klau cuaca x menentu ap ag,selsema n sakit kepala la....kitaorang sampai dungun dlm jam 11 lebih....hujan lebat...adoi,nanti kna jalan kaki+hujan=payung!!!
Alhamdulillah aku still ag ngn roomate yg lama,so x der problem,coz dah taw perangai masing2...roomate aku terdiri dari fida,anis,tqah n aku.....dapat rd2/006...x pyh daki tangga!!Lpas daftar kolej pada 2 Jan dlm jam 10,abah bwak g k.terengganu...orang agak ramai kat sna,maybe cutiey ag kot..lpas round2 K.T,g kg losong n pasar payang then blik semula kat dungun...so,ini bermakna masenyer utk aku berpisah dgn my famili yg tersayang....tyme salam abah n cium dier aku nangis,ngn mama pun sma...(x sangka najwa ni nangis gak)sebab aku agak manja n rapat so tiap2 kali mcm ni mmg air mata jadi teman...huhuhuhuhu!!hari first kat kolej x de apa2 yg spesel,just g lepak blik emi,lpak ngn roomate n jumpe farith n faisal...Boring tahap gaban,tak taw nak wat apa...nak tdoq,kepala sakit.aduh!!lps aku kacau kwn2 aku dgn buat kol,akhirnyer aku tertdo tyme ckp fon...hahhaha...3 januari katenyer dah start kelas,tapi pagi tadi x der kelas pun...rupa2nyer start 4 januari bagi aku punyer fakulti....kbtulan plak si pia ajak g kopitiam dungun,so aku ngan emi join je la...sementara nak tunggu si wan n pia mai,aku ngn emi duk sat kat library...lamer gak tunggu dorang..then g kopitiam naik van kunyit...yg pelik,minyak x naik harga,yg naik just gula n rokok...tapi harga van kunyit naik...siang rm 1.50,mlm rm 2.00..maybe van kunyit tue gna gula kot ganti  minyak...kuang2..hehehehehe..kitaorang mkn kat kopitiam,ada athirah,zara,hanis,n sabrina..join dorang sekali then farith n amin pun mai gak,dorang duk meja asing..x kesudah mai gak meja kitaorang..lamer gak lepak kat sana...siap wat resipi baru g...sup kulit telur...sedap.nak rase blh kol no ni 012-9999999...yg best,pia belanja kitaorang!!TQ NASRI...pastu g merayap kat kedai di sekitar dungun...then Wan belanjer cendol...sedap!!!Thanx WAN...lps blik dari bandar,kitaorang teman Wan nak urus pasal modul...ingtkn kat HEA...then kna mendaki tangga plak,pastu turun g kat HEP...ada jln short cut x nak g,sajer g kut jln jauh...takper exercise dgn baju kurung..hahaha...aku ngn emi dah bgtaw yg pegawai yg urus pasal modul cuti,tapi x cayer...ble Wan g sna,orang tue bgtaw yg pegawai tue cuti,Wan kate kat aku n emi korang x bgtaw!!aikk...maybe dia x dgr kot td...then blik....lps mandi n solat,aku tdo..jager jer dah pkul 5...esk klas akan bermula...Pia,Wan,Wani,n Hanis kat group lain..dorang kna tukar..izad pun kat group tue gak...nasib baik yg lain still ag kat group same...FRENZ 4 EVER..  
semoga semester ini kitaorang dapat dean list...abah harap aku dapat dean list!!insyaallah!!amin... 
 

my roomate n my frenz..

No comments:

Post a Comment