tempatku meRayau...

Friday, January 01, 2010

Ada apA dGn 2010???


 

Apa yg menanti anda di tahun 2010???umur semakin meningkat???azam baru??nak kahwin,tp x cukup budget or x de orang???tapi bagi ramai orang especially lelaki tahun ni ada FIFA WORLD CUP...sanggup bersengkang mata semata-mata nak tgk bola...ish3.boleh tgk,but make sure all your works is done!!!Jgn sampai bile g kerja or kelas mengantuk,x pun ada yg ponteng!!!Setiap orang,ble tahun baru jer mesti nak wat azam bru,tapi azam lama dah tunai ker blum??or postpone ke tahun bru?Apa azam korang tahun ni??My wishes dis year try to get dean list.If i can,in every semester want to get dean list!!hahaha...poyo jer minah ni~~This year i'll turn to 19 coming february 19th..!!huhu...kalau blh nak jdikan thun 2010 tahun yang bermakna dalam hidup!!Mcm x caye jer,pejam celik,pejam celik dah masuk thn 2010..duk macam tue gak...Buka buku baru,tinggalkan segala peristiwa suka duka 2009,mulakan pengembaraan baru!Kepada Mohammed Nasri terima kasih atas pengalaman yg awk berikan.Kpd kawan-kawanku,thanx coz still sudi be my friendsBanyak ag onak n duri yang akan kulalui sepanjang 2010 yg menanti dihadapan.Kita x taw apa yg akan terjadi.Semoga Allah mempermudahkan perjalanan aku,keluargaku,kawan2ku n sume yg mengenali diri ini pada tahun 2010..
HAPPY BIRTHDAY TO RATNA,PAK CHUCK N JB!!!
Pd 1 Jan ni gak,aku akan kembali ke UITM Dungun,Terengganu utk meneruskan perjalanan aku di semester 2 bagi mengejar cita2 yg diimpikan!!Kitaorang (aku,emi,pia,farith,amin n faizal) akan meneruskan perjalanan kitaorang...even ZAty di tempat lain..Whatever,bg aku Zaty seolah-olah still ada ngn kitaorg...
Aku harap kesihatan aku semakin baik,menjadi hamba yg taat kpd Allah,berjaya dlm pelajaran,anak yg solehah kpd abah n mama,contoh yg baik kpd adk ila n boy..n x kan kecewakan orang yg mengharapkanku...adik ila jgn main2 taw,tahun ni awk nak SPM.Ya Allah,kau berikanlah kebahagiaan kepada diriku n kpd semua orang yg kusayangi...Jadikan peristiwa 2009 sebgai pengajran buat utk kita hadapi 2010....

 
 



                   

2 comments:

  1. welcome najwa..
    pengalaman kita bersama..

    ReplyDelete
  2. sama2...jadikan ia sebagai lesson..bak kate owg putih,learnt from lesson!!!

    ReplyDelete