tempatku meRayau...

Wednesday, December 30, 2009

dinner wit gang prostar

Mlm 24 dis,prostar sepang wat mkn2 sempena menghargai jasa2 kitaorg yg sudi membazirkn mase kat kem TOT...abg ijan bg taw dinner start jam 9 mlm,so aku pun saje melambtkn diri di rumah.kbtulan tyme tue pak tam n bang jie n famili mai umah,n celebrate birthday mama tue yg agak buzy mlm tue...tolong mama masak apa sume,lps mkn kak ayu n mama tanya,"x pi ke dinner prostar?" tyme tue bruku sedar.apa ag terus kelam kabut siap...then aku msj abg fizul,dia ckp kat restoran terapung...abh pun antaq p kt sna...sampai jer sna aku tgk org punyer main rmai,tp x nmpk gang prostar pun...apa ag kol abg fizul la,dia bgtaw tkaq tmpt kat restoran bagan seaview plak...x pasal2 kna jln dkt 250 meter kut??yg abg ijan plak asyok kol tnye ble nak mai...sampai sna jer,terus dpt tepukan free....siap kna ckp 'rumah pling jauh'...hai nyer,umah dkt jer....lps explain bru dorang maafkn kdtgn tuan puteri yg lambat 30 minit...dendanyer,kna mkn ikan siakap smpai abis,tp nasib baik ada 2 jejaka yg baik hati iaitu Syahrul n Big tlg mkn bg pihak aku.Mmg perut kenyang sgt sblm p dinner,ag pun dh mkn kt umah....dkt2 20 orang lebih yg mai dinner tue.sume terdiri drpd ajk n fasilitator prostar sepang...yg pompuan cume aku,kak khairini,fatin,kak as,kak lean,n kak intan... lps mkn kami sume jln kaki g ekspo jualan kat bagan lalang,ala dekat jer dpn restoran tue jer...siap ada sesi fotografi ag...dj kat pantai tue siap mengalu-alukan kedtgn kami sume...terkejut gak ble dia ckp selamat dtg kpd kumpulan muda -mudi yg sdg mgmbil gmbr..hehehe...dkt jam 10.30 lepa sume ajak g karaoke...aku ok jer,alang2 abah bg lesen kuar,ingt nk karaoke kt sni jer,rupe2nyer kat nilai..terus aku tarik diri...yg lain join g nilai....lps dorang gerak,aku n syahrul lepak jap kat pantai....lame gak ar kitaorg berbual...thanx syahrul coz sudi lepak ngan aku mlm tue..pastu dia tman aku g chalet tunggu sementara abah mai amik...tp dia dah blik sblum abah mai...best sangat malam tue yg aku dah jumpe kwn yg mengaji skali kat uitm dungun..adik abg aswad..dia bru masuk sem 1...mlm tue akan ku ingt smpai ble2

No comments:

Post a Comment